sobota, 14 czerwca 2014

Samochód do spania czyli poduszka z aplikacją


Poduszeczkę wykonałam z myślą o 2-letnim Adasiu. Aplikacja naszyta jest w górnej części poszewki, tak aby dziecko mogło wygodnie spać.



Całość ma wymiary 35x35cm. Wkład kupiłam w IKEA, poszewka oczywiście uszyta przeze mnie.
Każdą część samochodu wycięłam z miękkiego filcu i naszyłam ręcznie „na okrętkę”, myślałam też o czerwonej ściegu za igłą, ale chciałam aby poszczególne elementy były stabilnie doszyte i aby nic nie odstawało.
 Poszewkę zapina się ją na rzep:




Najdłużej zajęło mi naszywanie ręcznie filcowego samochodziku, ale jak przy każdym szyciu miałam niezłą frajdę z tworzenia czegoś od podstaw.
A tu samochód w samochodzie ;)


Jeśli jesteście ciekawi co jeszcze wyczarowałam z tej samej tkaniny, to można to zobaczyć TU
Dwie rzeczy a tak różne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz