czwartek, 31 sierpnia 2017

Kapelusz od słońca - darmowy wykrój do pobrania

Ten kapelusz uszyłam na początku sezonu i był on wiele razy wykorzystywany w te lato, do czasu... ale o tym na końcu.




Wykrój pobrałam ze strony:
https://www.pattydoo.de/blog/2013/08/sommerhut-sunny/
Znajduje się tam opis i instrukcja obrazkowa jak go uszyć krok po kroku, po wydrukowaniu szablonu wystarczy wyciąć odpowiedni dziecięcy rozmiar (od 48 do 56 cm), wykrój zawiera już dodatek na szew, co jest bardzo wygodne. Po zszyciu warstwy spodniej i wierzchniej należy pamiętać o ponacinaniu zapasów szwów, by zaokrąglenia ładnie się układały. Ja zrezygnowałam z wszywania ozdobnej taśmy. Kapelusz jest dwustronny. Szyje się go prosto, łatwo i szybko, polecam! :)






Kapelusz był non stop używany do czasu... aż się zgubił! A że zgubił się w trakcie urlopu nad morzem to musiałam z żalem k-u-p-i-ć inny. Kupić coś co uszyłabym w 30 minut i to z resztek tkanin! ech :)

Pozdrawiam
Ania



4 komentarze:

  1. Kapelusz jest uroczy, oh nad morzem wiele rzeczy się gubi :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecko wygląda w tym jak mały kwiatuszek ;) Uroczo!

    OdpowiedzUsuń