czwartek, 31 sierpnia 2017

Kapelusz od słońca - darmowy wykrój do pobrania

Ten kapelusz uszyłam na początku sezonu i był on wiele razy wykorzystywany w te lato, do czasu... ale o tym na końcu.




Wykrój pobrałam ze strony:
https://www.pattydoo.de/blog/2013/08/sommerhut-sunny/
Znajduje się tam opis i instrukcja obrazkowa jak go uszyć krok po kroku, po wydrukowaniu szablonu wystarczy wyciąć odpowiedni dziecięcy rozmiar (od 48 do 56 cm), wykrój zawiera już dodatek na szew, co jest bardzo wygodne. Po zszyciu warstwy spodniej i wierzchniej należy pamiętać o ponacinaniu zapasów szwów, by zaokrąglenia ładnie się układały. Ja zrezygnowałam z wszywania ozdobnej taśmy. Kapelusz jest dwustronny. Szyje się go prosto, łatwo i szybko, polecam! :)






Kapelusz był non stop używany do czasu... aż się zgubił! A że zgubił się w trakcie urlopu nad morzem to musiałam z żalem k-u-p-i-ć inny. Kupić coś co uszyłabym w 30 minut i to z resztek tkanin! ech :)

Pozdrawiam
Ania



17 komentarzy:

  1. Kapelusz jest uroczy, oh nad morzem wiele rzeczy się gubi :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziecko wygląda w tym jak mały kwiatuszek ;) Uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kapelusze, ale nigdy jeszcze nie miałam okazji robić ich własnoręcznie. Zazwyczaj jeśli chcę mieć nowe nakrycie głowy to zamawiam je z https://hatfactory.pl/ i jestem zdania, że tam mają największy wybór kapeluszy i innych czapek. Nawet nie wiem czy gdybym robiła je własnoręcznie to coś by mi z tego wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. W przypadku maluchów to im praktycznie każda czapka pasuje więc moim zdaniem fajnie, że je noszą. Ja również bardzo chętnie noszę różne czapki i kapelusze. Najczęściej kupuję je w https://www.sterkowski.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej warto jest je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  11. W sumie jakby nie było to dzieciaki faktycznie lubią i warto by było aby nosiły kapelusze. Ja jestem zdania, że dla mnie bardzo fajnie wygląda kapelusz https://hatfactory.pl/toczki-filcowe/69-1258-kapelusz-toczek-elzbieta.html i właśnie tego typu nakrycie głowy ja chcę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jersey też się nada na taki kapelusik, czy tylko tkaniny?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł i świetne wykonanie

    OdpowiedzUsuń