piątek, 27 lutego 2015

Mucha męska


Muchy pojawiły się już bardzo dawno w męskiej garderobie. Obecnie coraz popularniejsze staje się noszenie muszki do strojów bardziej na luzie. Mi osobiście niezwykle podoba się facet ubrany w muszkę, ale wcale nie w zestawie z frakiem.


Muszkę uszyłam z dżinsu. Wymiary to 11,5 na 6 cm, obwód regulowany jest w zakresie od 38 do 44 cm.



Moim zdaniem świetnie pasowała by do casualowej koszuli i marynarki:




Strój z takim dodatkiem z pewnością podkreśli wyjątkową osobowość każdego mężczyzny ;)

Muszkę zgłaszam do zabawy "Dla niej, dla niego" (szczegóły tu: wyzwanie-nr-2-dla-niej-dla-niego )
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-nr-2-dla-niej-dla-niego.html


12 komentarzy:

  1. Jestem typem osoby, która nie lubi ani garniturów, ani fraków, ani krawatów, ani muszek, jednak musze przyznać, że ta którą uszyłaś wygląda super. Nie jest taka " sztywna " :) Mam nadzieję, że rozumiesz o co mi chodzi :) Twoje dzieła z jeansu robią na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna mucha! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się kapkę skojarzyła z opaską na głowę - nie wiem, czy to dobrze? Sama w sobie wygląda bardzo ładnie. Ja jakoś nie jestem fanem much, ale ta faktycznie wygląda jakoś tak "miękko" - mniej oficjalnie i to wg. mnie dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie z taką kokardką może to być i opaska :D

      Usuń
  4. Mucha wygląda rewelacyjnie! Pięknie zrobiona

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka mucha. Powodzenia w wyzwaniu :) i dziękuję za odwiedziny, będę do ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Noszenie much do strojów na luzie to bardzo fajny trend, który trochę je odczarował. Bardzo ładnie prezentuje się ona w wersji jeansowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, krawaty i muchy dobrej jakości można znaleźć w Grand Moda Męska w Modo (Warszawa) :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie do gustu przypadły mi drewniane produkty w Woodworld. Nigdy nie doceniałem tch produktów jednak im starszy jestem, tym bardziej do gustu przypada mi ich przywiązanie do szczegółów. Wykonanie na najwyższym poziomie. Pozwalają nam się wybić z tłumu bo któż nie chciałby mieć drewnianej muchy czy zegarka?

    OdpowiedzUsuń