niedziela, 20 lipca 2014

2 spódniczki na gumce z resztek materiału

Jeszcze w grudniu, czyli na samym początku mojej szyciowej przygody dostałam od cioci, która również kiedyś szyła, cały worek kolorowych resztek, mniejszych i większych. Korzyść jest obustronna: ja jestem zachwycona bo mam na czym ćwiczyć i oczywiście nie muszę wszystkiego kupować, a ciocia ucieszyła się, że mogła się tego pozbyć i uwolnić wielką szufladę.

Przeglądając dziś swoje 3 wielkie pudełka z resztkami tkanin trafiłam na prostokątny kawałek materiału w biało czerwone pasy o wymiarach ok 40 cm x 104 cm – pozostałość po spódnicy z zakładkami i kilku maskotkach. Zostało mi go sporo, więc na pewno będzie się jeszcze pojawiał w różnych wpisach pod różnymi postaciami ;)
Tymczasem z tego prostokąta uszyłam spódniczkę dla 8 letniej Zosi:





Spódniczka jest na gumce, będzie więc idealna również na kolejne lato, pomimo tego że dziecko trochę urośnie. Długość – 41 cm

Również sobie uszyłam spódnicę na gumce, natomiast ja mam nadzieję że moje proporcje już nie ulegną zmianie ;) Spódnica powstała we wtorek w nocy, tuż po tym jak stojąc przed szafą padło: „nie mam się w co ubrać…”. Godzinka i kreacja gotowa! Czy „proste” nie jest „piękne”? ;)

Ten granatowy materiał w białe groszki pozostał mi po spódnicy szytej na zamówienie, wpis powinien być wkrótce na blogu. (Już jest TU) Ta bawełna to nabytek z nowo otwartej w moim mieście „Pasmanterii kreatywnej”. Musiałam mocno się powstrzymywać by nie kupić również innych ślicznych wzorów tam dostępnych :)

Gumka jest 7 centymetrowa. Długość spódnicy – grzecznie do kolana, czyli do pracy ;) Szerokość materiału to 160 cm. Chyba nie muszę dodawać że jest BARDZO wygodna! :)
I jeszcze na koniec pasiaki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz