niedziela, 20 lipca 2014

Manekin :)

Od ponad pół roku marzyłam o manekinie krawieckim i oto marzenie się spełniło!

Są 2 rodzaje manekinów: długi i krótki. Różnią się wielkością – krótki kończy się na linii bioder, natomiast długi ma fragment ud i nieco dłuższe ramiona. Zdecydowałam się na wersję długą, ze względu na możliwość założenia również spodni na manekina.



Manekin wykonany jest ze styropianu, będę więc mogła wbijać w niego szpilki. Nóżka jest drewniana.
Od razu „przymierzyłam” spódnicę:


Krótki opis tej spódnicy znajduje się tu: klik

Nie mogłam się powstrzymać przed sfotografowaniem kolejnej spódnicy:


Spódniczkę z kontrafałdami opisałam tu: klik
 

A to zapowiedź sukienki dresowej (wpis pojawi się wkrótce):



Czy rzeczy na manekinie nie prezentują się lepiej niż na wieszaku?? 


2 komentarze:

  1. Oczywiście że lepiej! Możesz zdradzić gdzie kupiłaś to cudo? I jak tu dobrać rozmiar bo jest nie regulowany?

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłam na allegro, jest ich wiele, koniecznie chciałam czarny z białą nóżką drewnianą :)
    przy wyborze rozmiaru kierowałam się tym że lepiej jest mieć ciut mniejszy manekin niż swoje rozmiary, bo na za duży manekin nie założę moich nieco mniejszych bluzek...

    OdpowiedzUsuń