czwartek, 29 grudnia 2016

Ubranka dla lalek

Ubranka uszyłam na miarę dla lalki-anioła. Wszystkie ubranka są zdejmowane i można je ze sobą dowolnie łączyć tworząc różne zestawy. Tu wszytko do siebie pasuje!


W skład zestawu wchodzą:
  • 3 spódnice: 
  1. różowa z zakładkami - zapinana na rzep (jest ona dwustronna - może być z pomponikami lub bez) , 
  2. szara w gwiazdki - na gumce, 
  3. ciemnoszara z koła,
  • bluzka dwustronna - szara/różowa
  • sukienka z długim rękawem zapinana na rzep 2w1 - po schowaniu dołu sukienki do wewnątrz pełni też rolę bluzki z długim rękawem; zapięcie sukienki jest dostosowane do tego, że z tyłu są skrzydła
  • komin zapinany na rzep, może to też być opaska
  • getry
  • czapeczka
  • skrzydła dopinane na rzep
  • 2 gumki do włosów
  • fioletowy pasek z cekinów
Szycie ubranek jest czasochłonne. Na uszycie dwustronnej bluzki potrzebowałam półtorej godziny czasu! Wliczam w to czas zrobienia szablonu czy prasowania. Nie obyło się bez prucia i poprawek. Ciężko się szyje tak małe elementy, nie wszędzie da się dotrzeć ze stopką maszyny (w tym wypadku stopka jest większa od podkroju pachy :). Może z następną bluzką pójdzie mi już szybciej :) 








Jedyne zdjęcie, na którym widać pasek z cekinów.

Na rękawach i dole sukienki ozdobne ściegi maszynowe.

Szaliczek-komin

Ubranka dostosowane są do skrzydeł, ale dobrze wyglądają również z odpiętymi skrzydłami.


Spódnica z pomponikami

Obie lalki razem - z lewej Anioł, z prawej moja pierwsza uszyta lalka:



Lala Anioł spakowała swoją garderobę i przeniosła się do mieszkania małej Janeczki.








Pozdrawiam i czekam na opinie!
Ania



8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze są, ja zawsze miałam problem z małymi rzeczami. Jaka to maszyna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, trudno chyba szyć takie maleństwa? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo stylowe ciuszki :) moja córka bardzo by chciała żebym była taka zdolna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty fajne rzeczy szyjesz!!

    OdpowiedzUsuń