czwartek, 8 czerwca 2017

Własne metki i wizytówki


O metkach/wszywkach odzieżowych marzyłam już od dawna, ale nie mogłam się zmobilizować i podjąć ostatecznej decyzji jak miałyby wyglądać, jaki rozmiar byłby najlepszy i co na nich umieścić. Można powiedzieć, że metki same do mnie przyszły :)

Wygrałam je w konkursie organizowanym na fb przez jedną z grup szyciowych - 123 Szyjesz Ty. Konkurs polegał na zaprezentowaniu uszytego przez siebie ubrania z tkaniny. Zgłosiłam się z musztardową sukienką, o której szerzej pisałam w osobnym poście, tam też są fotki i moje zmagania z maszyną :) Cieszę się że moja praca została doceniona!

Sponsorem nagrody - 100 drukowanych metek - była firma Multikolor (www.twojametka.pl). Udało się wykorzystać moje logo - akwarelowy napis Szyciowa Przygoda. Metki są wydrukowane w kolorze i jestem zachwycona :D Miałam do wyboru albo 100 metek podłużnych - płaskich albo 100 do złożenia na pół. Nie mogąc się zdecydować poprosiłam pół na pół - 50 takich i 50 takich i tak otrzymałam :) Jakość wydruku jest bardzo wysoka, współpraca idealna, więc śmiało mogę polecić firmę :)






Dostałam również "dyplom" od organizatorów konkursu  ;) 

Wizytówki natomiast wydrukowałam sobie sama w związku z Kiermaszem Sztuk Różnych, w którym brałam udział. Fotorelacja i więcej info tu: Wielkopostne szycie czyli co robiłam na kiermaszu
 
 
Wygląda na to, że to koniec anonimowego szycia ;-)

Pozdrawiam
Ania

2 komentarze:

  1. Granuluję, metki świetnie się prezentują :) Oby dobrze służyły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te metki, posiadanie własnych wizytówek musi być bardzo satysfakcjonujące :)

    OdpowiedzUsuń