czwartek, 3 marca 2016

Tiulowe pompony

Co prawda nie dotknęłam nawet maszyny ani igły aby zrobić pompony, więc nie mogę powiedzieć że coś-tam znowu uszyłam, ale chciałam spróbować czegoś nowego. Takie "ręczne robótki" i szycie są dla mnie odskocznią od codzienności i skierowaniem myśli na kompletnie inne tory, dlatego czasem nawet po ciężkim dniu lubię zaszyć się w pracowni.

"Żelazo rdzewieje od braku używania;
wody stojące tracą swoją czystość, a przy zimnej pogodzie zamarzają;
w podobny sposób bierność wysysa wigor z umysłu."
Leonardo da Vinci

Chyba dlatego warto pielęgnować jakąś pasję ;) 



Wykorzystałam tiul jaki pozostał mi po uszyciu spódniczki tutu, o której pisałam w poprzednim poście. Dzięki takiej dekoracji można szybko odświeżyć wnętrze, polecam bo wykonanie jest banalne!

(Dla zainteresowanych polecam filmik, gdzie wszystko jest wyjaśnione od A do Z: https://www.youtube.com/watch?v=cH8HVyb_sec)


Pozdrawiam
Ania

12 komentarzy:

  1. Świetne pompony. Mam w planach próbę przygotowania podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne, też pompony mam za sobą, są proste i bardzo efektowne, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne :) Mam zrobienie kilkudziesięciu za sobą i to do dekoracji namiotu weslnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wooow :) a to moje pierwsze :) ale na pewno nie ostatnie; namiot weselny musiał wyglądać genialnie!

      Usuń
  4. Fantastyczne, barwne i pełne energii pompony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super są te pompony! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Też mam zamiar takie zrobić, ale póki co resztki tiulu wykorzystuję do bukietów z cukierków ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne, również mam resztki materiału podobnego do tiulu, więc już wiem, jak je wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Tutorial ! Takie lubię :) Konkretnie pokazane co i jak i wytłumaczone. Krótki filmik a wiesz wszystko. Chętnie bym zobaczyła jak wyglądała by kula w połączeniu dwóch kolorów np. popiel z różem, albo błękit z białym...łączyć można do woli. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń