środa, 1 lutego 2017

Zestaw dla maluszka - 2 kocyki, maskotka i pieluszki

Ostatnio zamówiłam sporą paczkę materiałów, więc zapowiada się duże szycie. Zaczęłam od rzeczy dla dziecka, bo sprawa jest najpilniejsza, mała Oliwka wkrótce pojawi się na świecie.


Uszyłam:
- ocieplany kocyk 75x100 cm (flanela w myszki + szare minky),
- maskotka myszka,
- flanelową pieluszkę w myszki 60x70 cm,
- cienki kocyk 75x90 cm (flanela zygzaki w słoniki z parasolką + szare minky),
- 2 flanelowe pieluszki w słoniki 55x70cm,

i tym samym wykorzystałam 3 kupony materiałów prawie w całości (ponad 5 metrów kwadratowych materiałów). Zostały mi jakieś małe skrawki, z których też pewnie powstanie coś drobnego.

Papierowy szablon myszki tak ułożyłam na tkaninie aby wykorzystać wzór nadrukowany na materiale, utworzył on oczy i nosek.
Instrukcję jak uszyć prostą maskotkę z 2 kawałków materiału umieściłam we wpisie:
Poduszka kot - instrukcja szycia dla początkujących


Pieluszki wykończyłam stopką do podwijania:









Kulisy domowej sesji fotograficznej ;)







Pozdrawiam
Ania


7 komentarzy:

  1. Mala Oliwka na pewno bedzie zadowolona!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) a myszka taka milusia :) pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Maskotka wygląda cudownie! Poza tym sam wzór w myszki jest idealny. Uwielbiam wszystko co jest w kotki, myszki, sówki, liski i mnóstwo innych zwierzątek. :)
    Pozdrawiam serdecznie i na pewno wpadnę popodziwiać dalszą twórczość!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie czekam na moje maleństwo i ciągle szukam inspiracji na stworzone ręcznie różne akcesoria - znalazłam je na Twojej stronie i na pewno będę wpadać tu częściej.
    Myszka jest przecudna! :)

    OdpowiedzUsuń