niedziela, 19 października 2014

Mięciutki kocyk dla maluszka


Uszycie kocyka tego typu marzyło mi się już od kilku miesięcy :) Jest tak delikatny i mięciutki, że trudno było mi się z nim rozstać - podarowałam go 2-miesięcznej Hani, ale jej o wiele bardziej się przyda :)



Wydaje mi się, że taki kocyk spełni nie tylko funkcję "docieplającą" ale i edukacyjną:
1) oczy - patrzenie na kontrastowe wzory - kółeczka - będzie dobrym ćwiczeniem dla młodziutkich oczu
2) chwytanie - 3 miesięczne dziecko zaczyna już świadomie chwytać - może więc ciągnąć do woli za tasiemki, wszyłam je mocno ;)
3) dotyk - rozróżnianie faktury materiałów: włochaty polarek minky, gładka bawełna i śliskie tasiemki

Tasiemka z ciasteczkami

Wymiary to 75x100 cm


Zachęcam do komentowania :)


Kocyk na jesienne chłodniejsze dni uszyłam na Wyzwanie Szuflady:
http://szuflada-szuflada.blogspot.com/2014/10/wyzwanie-pazdziernikowe-fiolety-nadesza.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz