czwartek, 23 października 2014

Męskie spodnie po raz pierwszy!

To pierwsza rzecz uszyta przeze mnie dla faceta!!! Dziś zdjęcia na modelu :)


Mankiety można odwinąć i spodnie będą za kolano.

Uciekają mi!

Wykrój papierowy zrobiłam sama (tak jak w przypadku damskich spodenek na fitness) - odrysowałam od krótkich spodni dżinsowych, oczywiście męskich :)

Na tych spodniach uczyłam się wszywać kieszenie. Korzystałam z opisu w gazecie Szyciu krok po kroku jak wszyć kieszenie do sukienki ;)

Dowód że kieszeń jest :)
Materiał to dresówka pętelkowa. Pasek usztywniony jest gumką, a sznurówka pomaga w dodatkowej regulacji. Na specjalne życzenie jest wewnątrz.

Nie są doskonałe i conieco można by poprawić... ale jestem z siebie dumna :)

2 komentarze:

  1. Mężczyźni przez zdecydowaną część roku noszą długie spodnie. Dlatego też tak duże znaczenie ma wybór odpowiedniego kroju i rozmiaru. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się być łatwe, ale w praktyce wielu panów ma duży problem z podjęciem dobrej decyzji w tym zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uważam, że najładniejsze są spodnie wizytowe męskie. Mój maż nosi właśnie takie spodnie lub dżinsy. Ciężko go zobaczyć w dresie. Koleżanka wyżej ma rację Odpowiedni krój spodni jest niezwykle ważny.

    OdpowiedzUsuń