środa, 13 maja 2015

Torba dwustronna


Choć szuflada z torebkami już się prawie u mnie nie domyka, zawsze znajdzie się gdzieś miejsce na kolejną torbę ;)


Uszyłam ją wczoraj po 2,5- miesięcznej abstynencji szyciowej :) Z przyjemnością wykonałam każdy szew i nawet prasowanie nie było zmorą. Muszę przyznać, że jednak szycie to nałóg! Dobrze, że pożyteczny ;)




Dlaczego zdecydowałam się uszyć dużą torbę?
A poza tym to baaaaaardzo lubię duże torby, w tych maleńkich nic mi się nie mieści ;)
(O sposobie na porządek w torebce pisałam TU i TU.)

Torbę można nosić na 2 sposoby - albo jako czarną pikówkę z kolorowym energetycznym wnętrzem, albo kwiecistą, letnią torbę. To przewracamy!




Torba jest spora, uszyłam ją z prostokątów o wymiarach 40x43 cm. Spokojnie zmieści się tu segregator:




Zgłaszam ją do zabawy w kolory u Danutki:
http://danutka38.blogspot.com/2015/05/cykliczne-kolorki-u-danutki-maj.html

Kolor beżowy i ecru bardzo lubię. W takich kolorach pomalowałam większość ścian w mieszkaniu, moim zdaniem kolory te ocieplają wnętrza.

Która wersję chętniej byście nosiły? Beżową czy czarną? 


54 komentarze:

  1. Fajna torba - praktyczna i pojemna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, zapraszam na wyzwanie kwiatowe http://kreatywnybazarek.blogspot.com/2015/05/majowe-wyzwanie-kwiatowe.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna torba a dwa zupelnie inne charaktery - swietna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie bomba moja ulubiona wielkość torby, a nosiłabym ją i tak i tak bo obie strony są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna torba, obie wersje mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torba! Pomysłowa, ładna i praktyczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna torba! no i tak szybko się nie znudzi przy tych dwóch wersjach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa w jednym to super rozwiązanie. Nigdy się nie znudzi. Bardzo fajnie uszyłaś tę torbę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje są świetne ,Można sobie tak na zmianę nosić ,raz ciemno raz na jasno,wszystko uzależnione od nastroju ,pogody itp.
    Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajna torba i w dodatku dwustronna, świetny pomysł, można ją dobrać w zależności od ubioru lub nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo praktyczna torba. Ja bym ja nosiła na tej stronie z różyczkami. Ciemniejsza mniej brudząca też się prezentuje super. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna ta torba , wersja różana na prawej mnie sie bardzije podoba. Ale podziwiam obie przede wszytkim za dwustronne szycie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja droga, zacznę od tego że torba wyszła CI suuuuper. Jak ja bym chciał potrafić tak szyć :)
    A jeżeli chodzi o kolor, to choć obie strony wyglądają świetnie, to ja oczywiście w 100% wybrałabym wersję czarną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do Ciebie pytanie, a nie moge znaleźć maila, możesz się do mnie odezwać?

      Usuń
  14. Do wyboru do koloru w zależności od humoru :) ! Świetna torba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wersja kwiecista podoba mi się zdecydowanie bardziej, ale uniwersalność to najcenniejsza cecha. Bardzo podoba mi się też ten tekst na temat damskiej torebki - podpisuje się obiema rękami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie torby, śliczna jest:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczna torba, tym bardziej, że jest dwustronna. I ten kwiecisty materiał, po prostu miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna a te róże romantyczne

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak dla mnie to rewelacja, też lubię duże torebki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak dla mnie to rewelacja, też lubię duże torebki :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Torba jest rewelacyjna, lubię takie, bo można do nich wszystko włożyć i nie ważne, ze potem nic nie można znaleźć :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Toreb nigdy za dużo, zwłaszcza takich uniwersalnych, do wyboru do koloru.; świetna.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem za dużymi torbami!! Próbowałam kiedyś z małą, ale ciągle nie było w niej nas coś miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna torba - bardzo fajnie, że dwustronna, dzięki czemu można mieć dwie różne torby :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna torba, bardzo fajne to 2 in 1, od razu dwie świetne torebki. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dwa w jednym,rewelacyjna torba,bardzo mi się podoba :) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne tkaniny, bardzo podoba mi się wersja w kwiaty. Nosząc ją dodałabym jakieś zapięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna torba , duża , pojemna i do tego pięknie uszyta ... gratuluję . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajna torba. Osobiście wolałabym wersję czarną z kwiecistym środkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna zazdroszczę posiadania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi sie bardzo mocno:)
    Jest świetna. Też chciałabym taką:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba, jest cudna!! Nosiłabym beżową stroną na zewnątrz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna torba! Też mogę nosić tylko duże, bo małe to bym chyba ze 3 musiała mieć na raz... Obie strony tej torby bardzo mi się podobają, pewnie nosiłabym i tak, i tak - zależnie od okazji i nastroju ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam ten problem ze mam tylko wyjściową i na zakupy wiec muszesobie uszyć :) Fajnie ze można nosić na dwa sposoby. Zwłaszcza pikówka mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam duże torby i też uważam że ich nigdy za dużo ( w przeciwieństwie do mojego M, ale on sie nie zna:)
    świetna!!

    OdpowiedzUsuń
  36. W mojej torbie też musi być wszystko, często aż ramię boli! Świetna jest ta torba - cały jej urok właśnie w tym, że ma "dwa oblicza" - na dobry i na zły humor. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka fajna torba :) I pewnie by sie moj segregator na nuty zmiescil :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna dwustronna torba. Praktyczna - czarna, elegancka - ecru z różami. Zazdroszczę Ci takiego nałogu, bo mi kilka rzeczy szyciowych nie wyszło i rzuciłam maszynę w kąt. :))

    OdpowiedzUsuń
  39. normalnie "wash & go"! :-)
    super sprawa,
    choć osobiście nie lubię czarnych toreb ani butów, różana za to bardzo w moim typie

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! :) Świetny pomysł, torebka robi wrażenie! :) No i oczywiście, że te duże torby są potrzebne, bo zawsze warto mieć wszystko pod ręką ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mogłabym się zdecydować, którą stronę wolę. Ale uwielbiam duże torby, więc zdecydowanie jestem na "tak". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię duże torby, z małą źle się czuję. Bardzo ładne obie strony, ale ja bym nosiła stroną z różyczkami.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładna torba,dwie w jednym,można powiedzieć!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Z szyciem u mnie jest na bakier, więc tym bardziej podziwiam :) Wersja kwiatowa jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. super torba:) bardzo mi się podobają takie dwustronne:)
    W kosmetyczce tej dwustronnej ostatnim szwem był ten wzdłuż ekspresu? Tak? A tutaj? nie mogę się dopatrzyć. Powinien to byc chyba ten na górze torby, ale on jest ślicznie schowany.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajna torba. I pomysł, że jest dwustronna bardzo mi się podoba :)
    I szczerz mówiąc nie wiem, którą bym chętniej nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  47. wspaniała torba! ja bym jednak postrawiła na czarną a podszewkę zostawiła w róże... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Z torbami mam dokładnie tak samo!! Szafa się nie domyka a szyję kolejne dwie :) Pięknie się komponuje to pikowanie razem z różami, super torba! Zapraszam serdecznie do mnie http://lisie-szycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo ładnie wykończona torba!

    OdpowiedzUsuń
  50. Bardzo ładna! Szycie z uśmiechem to podstawa dopieszczonej rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń