poniedziałek, 17 lipca 2017

Zestaw do piaskownicy - bluzka i legginsy




Bluzka z krótkim rękawem i legginsy za kolano to wg mnie idealny zestaw na plac zabaw.

 
Bluzeczka powstała z mojej ulubionej koszulki, która po kilku praniach stała się szersza niż dłuższa i przekręciły się szwy. Nie pomogło zbytnio zwężanie, stąd pomysł na prostą przeróbkę :) Nowo powstałe ubranie jest luźne i ma rękawy powstałe z przedłużenia szwu ramienia. Dekolt wykończyłam wąskim ściągaczem. Już kiedyś szyłam taki model bluzki i dobrze się sprawdził, zdjęcia we wpisie: Jak wykorzystać resztki.



Spodenki natomiast uszyłam z wykroju z papavero, o którym króciutko pisałam we wpisie: Podsumowanie szycia ubrań dla dzieci + 2 darmowe wykroje.
Skróciłam je do wersji letniej. Dzianina użyta na legginsy to dresówka pętelka (kupiona wczesną wiosną z myślą o czapce i chuście, ale ta wiosna jakoś szybko się skończyła i nie zdążyłam :)



I tak powstał zestaw na ciepłe, letnie dni :)
Pozdrawiam
Ania


7 komentarzy:

  1. świetny komplet! moim zdaniem ni tylko do piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zastanawiałam skąd taki panel idealnie pasujący do spodni :) Super recykling!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Wracamy do Przygód szyciowych coraz częściej:) i polecamy wszytkim

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega mega podoba mi się wszystko co szyjesz :) pomysł na naprawienie bluzki rewelacja! Odgapiam :) komplet śliczny

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplet. Też mam kilka bluzek, którym po praniu przekręciły się szwy i czekają na przeróbkę. Wreszcie wiem co z nimi zrobić - córka się ucieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest zbyt ładne do piaskowncy! :) Piekny komplet.

    OdpowiedzUsuń